Vår marknadsbudget går till välgörenhet istället för traditionell reklam, vilket vi tror skapar mer nytta utifrån ett större perspektiv.
Vi tror på vänskap och samarbete inom branschen istället för hård konkurrens. Därför samarbetar vi med andra städföretag och undviker priskrig eller aggressiv marknadsföring.
Med vår filosofi krävs inte den marknadsbudget som andra aktörer använder sig av för att dra till sig nya kunder, vilket skapar nya möjligheter för oss att verkligen hjälpa till där det behövs som mest.
För att kunna erbjuda den bästa upplevelsen använder vi och våra partners tekniker som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa tekniker kan vi och våra partners behandla personuppgifter som surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats och visa (icke-) anpassade annonser.
Klicka nedan för att godkänna ovanstående eller göra detaljerade val. Dina val kommer endast att tillämpas på denna webbplats. Du kan ändra dina inställningar när som helst, inklusive återkalla ditt samtycke, genom att använda reglagen på cookiepolicyn eller genom att klicka på knappen hantera samtycke längst ned på skärmen.